LET'S... STR8EN THINGS OUT!

Αντιπροτείνει ο Τέλης.








Η χαζή straight απορία της ημέρας by Τέλης: "αν είναι να δείξουμε κατανόηση στην ομοφυλοφιλία μέσω της νομιμοποίησης του γκέι γάμου και της αποδοχής των ομοφυλοφίλων, γιατί να μην κάνουμε το ίδιο με τους παιδεραστές, τους νεκρόφιλους ή τους κτηνοβάτες, χαρακτηρίζοντας την διαστροφή τους ως φυσιολογική απόκλιση της ανθρώπινης σεξουαλικότητας;"

Η παραπάνω απορία αποτελεί ένα από τα κυριότερα επιχειρήματα της κοινωνίας κατά της ομοφυλοφιλίας... Ουσιαστικά εξισώνει την ομοφυλοφιλία με κάθε είδους ψυχολογικό νόσημα. Σε πόσους από εμάς που ακούμε αυτήν την σύγκριση αφενός δεν μας έρχεται να σηκωθούμε από καναπέδες, ντιβάνια, πολυθρόνες, καρέκλες, πορτ-μπεμπέ και και να πηδηχτούμε από (και με) παράθυρα, μπαλκόνια, ταράτσες από τον θυμό και αφετέρου λυπόμαστε τα κακόμοιρα gay εφηβάκια που χαύουν ότι τους λένε; Και μετά σου λέει "αυξάνονται τα ποσοστά των γκέι αυτοκτονιών"... Μήπως λέγοντας τέτοια πράγματα κάποιοι σκοτώνουν κάποιους άλλους όχι μόνο ψυχικά, άλλα και σωματικά, χωρίς να το ξέρουν;
Ας χρησιμοποιήσω ως αφορμή του άρθρου αυτού μια δήλωση που πρόσφατα περιήλθε στην υπόληψή μου.
Νιώθει τύψεις άραγε ο "πανοσιολογιώτατος" Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, όταν δηλώνει ,σε δισέλιδη επιστολή του προς τον Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Παπανδρέου και προς τον τέως Πρόεδρο του Σύ.Ριζ.Α. Α.Αλαβάνο, πως "Οι συζητήσεις που γίνονται για σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων και άλλων τέτοιων ψυχοπαθολογικών καταστάσεων νομίζω ότι είναι τόσο παρανοϊκές που μόνο άνθρωποι που στερούνται τον κοινό νου μπορούν να τα εισηγούνται και να τα σκέπτονται. Το εξομοιώνω με το να έρθει η πολιτεία και να περιβάλει με νομικό κύρος κάθε ψυχοσωματική και ψυχοπαθολογική εκτροπή. [.] Θα μπορούσαν να ζητήσουν τη νομιμοποίηση του σαδομαζοχισμού, της ουρολαγνείας, της κοπρολαγνείας, της παιδοφιλίας, της νεκροφιλίας και δεν ξέρω ποιας άλλης ανισορροπίας και ψυχασθένειας ".
Έχει ιδέα πόσο μπορεί μια τέτοια δήλωση να επηρεάσει έναν νεαρό gay έφηβο που ψάχνεται και να τον εξωθήσει σε ακραίες πράξεις ή συμπεριφορές;
Πόσο"Πανοσιολογιώτατος"-"Παναγιώτατος"-"Μακαριώτατος"-"Σεβασμιώτατος"-"Ευλογητός"-"Ευλαβέστατος", και ούτω καθ'εξής, μπορεί άραγε να είναι ένας άνθρωπος που βγαίνει δημόσια και κάνει τέτοιες δηλώσεις-απόπειρες αυτοκτονίας για άλλους;
Άλλα τέλος πάντων,

time to str8en things out!

Λυπάμαι(!) που σας το λέω , κύριε Σεραφείμ, αλλα η παιδοφιλία με την ομοφυλοφιλία δεν έχουν καμία απολύτως σχέση. Ούτε έχει καμιά σχέση η ομοφυλοφιλία με την κτηνοβασία, όπως αντιτείνουν πολλοί (κληρικοί ως επί το πλείστον) ως επιχείρημα (κατά της ομοφυλοφιλίας(;)). 
Δεν θα χρησιμοποιήσω κατεβατά 10 σελίδων για να επιχειρηματολογήσω για το προφανές. Μερικά απλά και σταράτα πράγματα μόνο, που κάθε λογικός άνθρωπος μπορεί να κατανοήσει (που δε στερείται τον "κοινό νου") . Τα υπόλοιπα είναι φιλολογίες.
Η ομοφυλοφιλική σχέση αφορά δύο άτομα τα οποία συνάπτουν σχέση κοινή συναινέσει, αμοιβαία, χωρίς εξαναγκασμό και χωρίς να παρασύρει ο ένας τον άλλονΓι' αυτό κιόλας δεν είναι παράνομη. Ειδάλλως μιλάμε για βιασμό, κάτι που δύναται να παρατηρηθεί όμως σε όλες τις σχέσεις ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού.
H παιδοφιλία συνιστά νομικά αξιόποινη πράξη, καθώς πρόκειται για μια σχέση ενήλικα-παιδιού, όπου είτε ο ενήλικας εκμεταλλεύεται την φυσική έλλειψη ωριμότητας του παιδιού και συνάπτει σχέση μαζί του, είτε το εξαναγκάζει παρά την θέληση του σε σεξουαλικές πράξεις.  Autrement dit, που λένε και οι Γάλλοι, μιλάμε για μια κατάφορη 1000% παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

Για να αναλύσω περισσότερο την περίπτωση αυτή, υπάρχει μεν η πιθανότητα το παιδί να συμφωνήσει να κάνει κάτι με έναν ενήλικα. Όμως το παιδί δεν έχει φυσικά ανεπτυγμένη κριτική ικανότητα, δεν καταλαβαίνει ποιο είναι το καλό του και ούτε φυσικά κατανοεί τις προθέσεις του παιδόφιλου. Γι' αυτό η παιδοφιλία αποτελεί έγκλημα, διότι αποτελεί σοβαρότατη μορφή εκμετάλλευσης της παιδικής αθωότητας.  
Εμένα, αντιθέτως, ποιο συνταγματικό (και όχι μόνο) δικαίωμά μου παραβιάζεται, όταν το βράδυ βγαίνω με το αγόρι μου;
Για τους ίδιους περίπου λόγους και η κτηνοβασία διαφέρει από την ομοφυλοφιλία. Εκτός αν κάποιος εξισώνει ζώα-ανθρώπους ως προς την κριτική τους αντίληψη, οπότε περνάμε σε άλλες "σφαίρες" προβληματισμού (θα μου πείτε κάποιοι άνθρωποι ανταγωνίζονται τα ζώα ως προς την λογική με την οποία σκέφτονται, άλλα ας μην το αναλύσουμε εδώ).
Στο θέμα μας... Και πάλι υπάρχει το στοιχείο της πλάνης και του βιασμού, μιας και το άμοιρο το άλογο είναι αμφίβολο ότι έχει επίγνωση του τι πράττει σε μια τέτοια περίπτωση. Εξάλλου, σε μια τέτοια σχέση είναι δυνατόν να υπάρχει το στοιχείο της αμοιβαίας ερωτικής έλξης; Δεν νομίζω.
Όσο για την "ουρολαγνεία" και για οποιουδήποτε άλλου είδους "πραγματολαγνείας" (ας μου επιτραπεί η λέξη), προφανώς ο Πανοσιολογιώτατος- Μακαριώτατος και λοιπά και λοιπά Μητροπολίτης Σεραφείμ εννοούσε πώς το να την "βρίσκει" κάποιος με ένα αντικείμενο είναι το ίδιο με το να αγαπιούνται δύο άνθρωποι. Ποιον "κοινό νου" ακριβώς επικαλείται, που να είναι ικανός να ασπαστεί μια τέτοια αντίληψη;
Περαιτέρω ανάλυση δεν χρειάζεται, πιστεύω, να κάνω.
Οπότε ας σταματήσει πια αυτή η εξοργιστική και εξωφρενικά αφελής σύγκριση ομοφυλοφιλίας παιδοφιλίας-κτηνοβασίας και άλλων συναφών πράξεων. Είναι τουλάχιστον υποτιμητικό και βαθύτατα προσβλητικό για όλους τους ομοφυλοφίλους, και για μένα προσωπικά. Και καθώς φαίνεται, ακόμα και επικίνδυνο για κάποιους συνανθρώπους μας που βασανίζονται ψυχολογικά, γιατί πολύ απλά είναι αυτό που πραγματικά είναι.
Και ας σταματήσει πια και αυτή η επίκληση στο "θείο"...Λογικά επιχειρήματα, for God's sake...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ωντασ ομοφυλλοφιλοσ εν πληρη συνειδητοτητα των σεξουαλικων ορμων και τασεων μ θα συμφωνησω απολυτα με το αυτο αρθρο και οπωσ εκφρασω τισ θερμεσ μ ευχαριστσιεσ προσ τον αρθρογραφο οπου χειριστηκε με σεβασμο και ανθρωπια τα ακαιρα και αστοχα σχολια του αγιου Πειραιως Καλλινικου....